Az USA-ban nem villanymotorokkal, hanem 10,4 literes új V8-cal szórakoznak
A Chevrolet új erőforrásának nem az átlagfogyasztása, hanem a lökettérfogata 10,4 liter.
A Chevrolet új erőforrásának nem az átlagfogyasztása, hanem a lökettérfogata 10,4 liter.
A Hennessey minden korábbinál erősebb új Ford F-150-ese egy hamisítatlan benzinpusztító szörnyeteg.
Az amerikai sportkocsi nyomatéka meghaladja az 1300 Nm-t.
Eddig még sosem volt ennyire erős egy szívómotoros, Shelby tuning nélküli gyári Mustang.
A Ford legújabb benzinmotorja messze nem a politikai korrektség jegyében fogant.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
A Mercedes–AMG sosem készített még ennyire erős homologizált ügyfél-versenyautót.
A Mercedes-AMG legújabb plugin hibrid modellje alig 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A 6,6 literes V8-as dízelmotorral szerelt amerikai monstrum révén szinte bárhova eljuthatunk.
A 400 km/h-t meghaladó végsebességű, erősen limitált mennyiségben készült brit hiperautó ezen példánya vadonatúj, eddig még nem használták.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
A négykarikás ingolstadti gyártó nagyobb turbóval növelte meg a teljesítményt, ami mellé csökkentett tömeg társul.
A mintegy 600 lóerős újdonság a hibrid technika ellenére is több mint 18 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotor teljesítményét és nyomatékát sikerült még feljebb tornázni.
A Zenvo újdonsága az elődjénél nagyobb teljesítménnyel és kisebb hátsó légterelővel támad.
Hiszen az mégsem járja, hogy a csúcsmodell teljesítménye holmi 700 lóerő alatt maradjon.
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk a felfrissített X5 hivatalos leleplepzésére.
Az olasz gyártó szabadidő-autóját alaposan kiszélesítették és hatalmas kerekeket szereltek rá.
843 hibrid lóerő a valaha készült legnagyobb teljesítményű Mercedes-AMG-ben, melynek BMW kihívója elektromos rásegítés nélküli 625 teljesen őszinte lóerőt szabadít rá az aszfaltra. GT 63 S E Performance vs. M8 Competition Gran Coupé – a nagy összecsapás.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a Shelby GT500-at is picit gyengének találják.